26 Ocak 2015 Pazartesi

Sevdiklerim Kalbimde


Sevgi dolu bir etkinlik yaptık.
Kızım hem yazdı, hem boyadı, hem de sevdiklerini kalbine yerleştirdi.

Beyaz kağıttan büyük bir kalp şekli kestim.
Kızımdan, bu kalbin içine sevdiği her şeyi yazmasını istedim.
En sevdikleri için büyük bölmeler, daha az sevdikleri için küçük bölmeler yapmasını söyledim.

Örnek olması ve ne yapmasını istediğimi daha iyi anlaması için, küçük bir kağıda kendi kalbimi çizdim.Bölmeler oluşturarak, her bölmeye sevdiğim bir kişiyi veya işi yazdım ve içlerini farklı renklere boyadım.

Kızım fotoğraftaki gibi bölmeler çizdi ve önce sevdiği kişileri yazarak bölmeleri doldurmaya başladı.
Babam, annem, kardeşim, kendim... 
Pilav yemeyi ve resim yapmayı çok sevdiğini söyleyerek, onlara iki büyük bölme yaptı.
Bana ayırdığı bölmeden bile çok daha büyük olmalarına aldırış etmedim.Ne de olsa bu kalp, onun kalbi. 

 Sevgiyle kalın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder