5 Mayıs 2014 Pazartesi

Barbie bebeklere mayo yapalım

Yüzme sezonu açılmadan Barbie bebeklere mayo giydirelim dedik.
Üstelik bu mayolar suda ıslanmıyor, iç çamaşırı olarak kullanılabiliyor ve en güzeli de bebeklerin vücudundan çıkartılamıyor.Artık evde çıplak Barbie bebek görme ihtimalimiz yok! :)


Kızımın seçtiği renklerde ojeleri kullanarak Barbie bebeklere mayolar tasarladık.Mayoların ana hatlarını ben boyadım, kızım da içte kalan göbek ve sırt bölgeleri boyadı.
Bunu evde hemen denemek isteyenler için tavsiyelerim; 
1. Bu uygulamayı açık havada veya kapı pencere açabileceğiniz güzel bir havada yapın.Çünkü evin içinde oje kokusundan durulmuyor.
2. Ojeyi mayo için belirlediğiniz bölgelerin dışına taşırırsanız hemen asetonlu pamukla silin.Çünkü oje beklediği zaman, özellikle yumuşak olan bacak kısmından zor çıkıyor.Boşuna zaman kaybı oluyor.


Mayoların tasarımları daha çok kızıma ait.Özellikle sırtı çapraz askılı mayolar yapmamızı istedi. :)
Bebeklerini boyarken mutluluktan kendini kaybetmiş gibiydi. 

Hatta oğlum ablasının yaptığı şeye öyle imrendi ki, "Keşke benim de bir kız bebeğim olsaydı.O zaman ben de boyayabilirdim." dedi. :)


Henüz bütün bebekleri boyamadık.Farklı renklerde ojeler alıp onları da boyayacağız.
Sonra tüm bebekler bir kova suda kızım tarafından yüzdürülecek. :)

Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder