18 Kasım 2014 Salı

2 kişilik el çırpma oyunu


Hepimizin çocuklukken oynadığı bir oyun bu.İki elimizi birden kullandığımız bu oyunda farkında olmadan el-göz koordinasyonumuzu güçlendirip beyin jimnastiği yapıyormuşuz.
Ben ilk defa kaç yaşımdayken oynamıştım hatırlamıyorum.Kızıma farklı yaşlardayken öğretmeye çalıştım.Yapamadığı için oynamak istememişti.
Nihayet 6 yaşını doldurmasına günler kala, oyunu yapabileceğini fark etti ve başardığını görünce tekrar tekrar oynamaktan büyük keyif aldı.

İlk aşamada 4. fotoğrafa kadar olan bölümü oynadık.
1. El çırp        
2. Sağ elle çak
3. El çırp        
4. Sol elle çak

Bunu uzun süre şaşırmadan yaptığını gördüğümde, son iki fotoğraftaki hareketleri oyuna ekledim.

5. Ellerini iki defa çırp
6. İki elini iki defa çak

Sonra başa dönerek oyuna devam.
Ayrıca şaşırdığımızda kahkahalara gülerek ömrümüzü uzatıyoruz. ;)

Oyunun tamamını şaşırmadan uzun süre oynayabildiği vakit tekerlemeyi de eklemeyi düşünüyorum.
Nasıldı?Hatırayan var mı? :)
Çatlak patlak yusyuvarlak 
Kremalı börek sütlü çörek
..........




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder