7 Ağustos 2014 Perşembe

Işıklı çubuklarla oyun fikirleri (Glow sticks)



Işıklı çubukların çocuklar için büyük eğlence olacağından emindim.Ben internetten bulup da sipariş verinceye kadar,bir paket uzun,bir paket de kısa ışıklı çubuk hediye olarak geldi.Bu hediyeleri bize getiren sevgili kuzenim ve eşi, bu çubuklarla neler yapmayı planladığımı bilmedikleri için, ne kadar mutlu olduğumu anlamadılar.Buradan onlara tekrar teşekkür ediyor ve sevgilerimi yolluyorum.
Neler yaptığımıza gelince...


Evin içindeki en karanlık yer olan banyomuzda çubukları yakarak oyuna başladık.Leğene su doldurarak,yüzdürebilecekleri birkaç oyuncağı da suya attık.Rengarenk ışıkların arasında oyuncaklarla oynamak ayrı bir keyif verdi çocuklara.
Uzun çubuklardan birini kalp şeklindeki plastik bir kutunun içine koyduk.Küçük çubuklardan birini de yumurta çikolataların içinden çıkan plastik kutuya koyup kapattık.
Uzun süre banyodan çıkmak istemeyen çocuklarım,arada dışarıya çıkmak için kapıyı araladığımda sanki büyü bozuluyormuş gibi "Anne kapıyı kapaaat!" diye bir ağızdan bağırıyorlardı. :)


Diğer oyunlarımızı dışarıda oynadık.Bunlardan biri gece bowlingiydi.
Yarım litrelik pet şişelerin her birine birer çubuk koydum.Biraz da su ekledim.Topumuz çok ağır olmadığı için şişeleri tamamen suyla doldurmadım.Elinizde basket veya voleybol topu varsa,ağzına kadar su dolu şişeleri rahatlıkla devirebilir.
Çocuklar sırayla top atarak şişelerin tamamını devirmeye çalıştılar.


Bowling sonrası, eline geçen her nesneyle şekiller oluşturmaya bayılan oğlum, yere oturup çubuklarla kare ve üçgen yaptı.


Son olarak çubukları ellerine alıp havada savurmaya başladılar.Çubuklar kılıç misali birbirlerine çarparken, kendi ağızlarıyla çarpışma efektleri yapıyorlardı.Bu şekilde uzun bir süre çimlerin üzerinde koşturarak,çığlıklar ve kahkahalar atarak oynadılar.


Bir ışıklı çubuk maceramız böylece sona erdi.Bir sonraki eğlencede buluşmak dileğiyle...
Sevgiyle kalın. :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder