31 Ekim 2014 Cuma

ÇİZ,KES,YAPIŞTIR,BOYA (3 YAŞ)


 
Resim ve boyama yapmayı pek sevmeyen oğlum makasla bir şeyler kesmek istediğini söyledi.Fırsat bulmuşken ona çizgi çalışması da yaptırmak istedim.
Makası eline vermeden önce, makasla keseceği yerleri belirlemek için kağıda çizgiler çizmesini istedim.
Parmağımla çizgi çizer gibi yaparak şu şekilde onu yönlendirdim:
"Buraya bir çizgi çizer misin?...Bir tane de buraya...Buraya..."
Kağıda enine ve boyuna çizgiler çizmiş oldu.Sonra da çizgieri takip ederek kesmesini istedim.Kağıdı tutmasına yardım ettim.
Yumurta kutusunu değerlendirme fikri oğlumundu.Kağıtları kutuya kendisi yapıştırdı.
Bunun bir kamyon olduğunu söyledi.
Kutunun ön tarafına iki adet far çizdim.
Kamyonunu istediği renge boyayabileceğini söyedim.

Görüntüsü bana göre güzel olmayabilir, ama oğlumun kendi yaptığı bu kamyon onun gözüyle satın aldığımız oyuncak kamyonundan daha güzel. ;)

Sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder