15 Ekim 2014 Çarşamba

İp yapıştırarak çizgi çalışması



Kızımın el yazısıyla yazabildiği ilk üç harfli kelime olan "ele"yi biraz süsleyelim dedik.
Kalem,uhu,yün ipi ve makasımızı hazırlayarak çalışmaya koyulduk.
Zemin olarak, eski karton bir takvimin beyaz renkli arka tarafını kullandık.


Önce büyük bir "ele" yazmasını istedim.


Yazının üstüne uhu sürerek, ipi dikkatlice yapıştırmasını istedim.
Başlangıçta biraz zorlandı.Ucunu fazla çektiğinde, yapıştırdığı bölüm yerinden çıktı.
Sabırlı olmasını,yavaş ve sakince yapmasını söyledim ve tabii ki ben de yardım ettim.


Yazıyı süslemek için etrafına birkaç şekil çizmesini istedim.

İpi kartona yapıştırdıktan sonra ucunu kesmek zor oldu.Her bölüm için küçük parçalar kestik.Ben ipi tuttum,o kesti.


Bu sırada 3 yaşındaki oğlum da bir resim çizdi.Hatta mavi renk ipi seçti.Yapıştırma işi onu pek sarmadı.Çizdiği robottan uzanan çizgilere yapıştırmam için bolca ip kesti.
Benim yapıştırdığım kadarıyla resim bu şekilde görünüyordu. :)


Kızım, eli alıştıkça ipleri daha hızlı yapıştırmaya başladı.Her yapıştırıp bitirdiği şekilden sonra, kaç şekil daha kaldığını saydı.


İşte bu da bitmiş hali.
Kendi yaptığı bu çalışmayı çok beğendi ve öğretmenine hediye etmeye karar verdi. :)

Eğlenceli çalışmalar dilerim.
Sevgiyle kalın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder