10 Ekim 2014 Cuma

Sıvı sabun şişesinden kalemlik


Yedek olarak aldığımız sıvı sabunun ambalajı kalemliğe dönüştü. 

Okul çantası aldığımızda, bu prensesli resim, çantanın sapına takılı duruyordu.Çıkardığımda, bir yerde kullanırım diye atmamıştım.Kalem kutusunun üzerinde güzel duracağını düşündüm.
Ambalajı nasıl keseceğime karar vermek için şişenin ön tarafına prenses resmini tutarak kalıbını çizdim.
Plastik sabun şişesinin üst kısmını maket bıçağı(falçata) ve makas yardımıyla kesip çıkardım.
Önünü prenses resminin sığacağı şekilde biraz alçak,arkasını ise daha yüksek kestim.

Kurdele taktığım yerlere önceden delgeçle birer delik açtım.
Kutunun içine,önden pembe görünecek şekilde el işi kağıdı yapıştırdım.Yapıştırmayı şeffaf bantla yaptım.
Son olarak yüksek kalan bölüme iki tur şifon kumaş parçası dolayarak, arkasından düğümledim.

Çok süslü oldu ve kızım bu kalemliğe bayıldı. :)

Anne-babalara fikir, çocuklara sürpriz olsun. :)
Sevgiyle kalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder