10 Mart 2015 Salı

Baskı Çalışmaları


Rulolarla baskı çalışması yapmayalı uzun zaman olmuş.

Büyük kağıtlarımızı masaya yapıştırarak hazırlıklara başladık.(Parşömen kağıdı, pelur kağıt, fon kartonu veya dilediğiniz büyük boyda kağıt kullanabilirsiniz)
Evde sadece parmak boyası varmış.Yoğurt kapaklarına çocukların seçtiği renklerde boya çıkardım.
Tuvalet kağıdı rulolarından şekiller oluşturdum.
Birkaç tane de fırça çıkardım.
Baskılar başladı. :)

Genelde serbest çalışırlar ve karışmam çocuklara.Bu sefer kızıma, daire ve oval şeklindeki rulolardan nasıl çiçek yapabileceğini anlattım.Fikir hoşuna gitti ve baskı ile ana hatlarını oluşturduğu çiçeği fırça yardımıyla boyayarak tamamladı.

Oğlum ise eline geçen tüm şekillerle defalarca baskı yaptı.Kağıdın boş kısımlarını da fırça ile boyayarak çalışmasını bitirdi ve "Anne bu baskı çalışması çok eğlenceliymiş!" dedi.
Onun bu sözüyle, sanki çalışmaları ben yapıp eğlenmişim gibi mutlu hissettim. :)

Sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder