1 Mart 2015 Pazar

Angry Furby


Evde Angry Birds oyununu nasıl oynarız diye düşündük.Olur mu olmaz mı derken, elimizdeki malzemelerle yapabileceğimiz en iyi sapanı yaptık.Bir kızgın kuş oyuncağımız olmadığı için peluş furby oyuncağımızı kullandık.Kolay yıkılabilecek

hafif sütunları ise, kağıt havlu ruloları ve silindir cips kutusundan oluşturduk.

Sapanı hazırlamak için ters çevirdiğim bir karton kutunun kenarına maket bıçağının ucuyla iki delik açtım.Deliklerin aralığının furby'nin rahat geçeceği büyüklükte olmasına dikkat ettim.
Deliklere birer dondurma çubuğu taktım.Çubukların üstte kalan uçlarına lastik bağladım.Sonra da koli bandıyla çubukları sararak, 45 derece eğimli olacak şekilde kutuya sabitledim.

Bir elimizle kutuyu tutarak, diğer elimizle furby'yi aşağıya doğru çekip bıraktık.Hızlıca havaya uçup ruloları ve oyuncakları devirmesini izlerken ben bile heyecanlandım. :)

Çocuklarımızın, gerçek Dünya'nın sanal dünyadan daha eğlenceli olduğunun farkına varması dileğiyle...

Sevgiyle kalın.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder