25 Şubat 2015 Çarşamba

Tek Elle Basket




Bu oyunda hem pota, hem de top tek elimizde ve ikisi de bizim kontrolümüzde.
Tek elle basket oyunu, çocukların el-göz koordinasyonunun gelişmesine yardım ediyor; aynı zamanda kol kaslarını da çalıştırıyor.
Çocuklar açısından en önemli özelliği ise eğlenceli olması. :)

Oyunun amacı, ,altı kesilmiş olan ayran şişesinin kapak kısmına bağlı olan topu, şişenin sapından tek elle tutarak, şişenin içine basket atmak.

Oyunu hazırlamak ise çok basit.
Tutacak sapı olan plastik bir şişeyi fotoğraftaki gibi kesin.


Top olarak pinpon topu kullanabilirsiniz.Ben gazete kağıdından bir top yaptım.İpi topun etrafına dolayarak sıkıca bağladım.Parlak görünmesini istediğim için etrafına parlak kağıt sarıp şeffaf koli bandıyla sardım.Suratına çarpma ihtimaline karşı, topun çok ağır olmamasına dikkat ettim.

İpin uzunluğunu, kızım elinde tuttuğunda top yere değmeyecek şekilde ayarladım.
İpin diğer ucunu şişenin kapağına sıkıştırdım.


Biter bitmez başımda sabırsızlıkla bekleyen kızıma verdim.Hemen oynamaya başladı. :)

Eğlenceli oyunlar dilerim.
Sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder