6 Şubat 2015 Cuma

Ayran Şişesinden Tren


Hızlı tren isteyen oğluma, içine oyuncak polislerini oturtabileceği temsili bir tren yaptım.
Ayran kutularımız arttıkça vagon ekleyebileceğimiz trenimizin, şimdilik makinist kabini ve bir adet yolcu vagonu var.


Treni yapmak için ilk olarak iki şişeyi birbirine bağladım.
Bir şişenin altına iki delik açarak kalın bir ipi deliklerden geçirdim.
Diğer şişenin kapağını açtım.İpin iki ucunu düğümleyerek şişenin kapağına geçirdim ve kapağı kapattım.
Böylece dilediğimiz zaman kapağı açarak vagonları birbirinden ayırabileceğiz.


Makinist kabini için yatık duran şişenin üstünü kestim.Keserken dikkat ettiğim şey, ön taraftan ayırmadan bir direksiyon şekli oluşturmaktı.
Makinistin sırtına gelecek kısmı da tamamen kesmeden içeriye kıvırdım.
Oturması için kartondan iki yanı boş küp şekli yaptım ve koli bandıyla içine sabitledim.

Ezine peyniri kutusunun şeffaf kapağıyla kabini kapattım.
Kutunun iki yanını kestim.Koli bandını katlayarak pencereler elde ettim.Bu pencereleri üst kenarlarından kutuya bantladım.
Kabinin açılıp kapanabilen iki penceresi oldu.


Yolcu kabini olacak şişenin iki yanına büyük pencereler yaptım.Makinist kabinindeki gibi koli bantlarıyla açılır kapanır pencereler yaptım.


Kartondan iki koltuk yapıp koltukları koli bantlarıyla sardım.Yine koli bantlarıyla alttan ve üstten şişenin içine sabitledim.


Sevgiyle kalın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder