5 Mayıs 2015 Salı

Kartondan Dağ Yolu ve Tünel




Arabalarımızı sürmek için dağları aşan bir yol yapalım dedik.Arabaların dağın içinden geçebilmeleri için bir de tünel açtık.Oynamaktan zevk aldığımız kadar, dağ yolumuzu yapmaktan da büyük keyif aldık.


Kalın bir karton kolinin üzerine 3 farklı zirvesi olan bir sıra dağ çizerek dağımızı yapmaya başladım.
Çizdiğim dağı kesip çıkardıktan sonra, dağı kolinin aynı büyüklükteki diğer yüzüne koyup ona da aynı dağ şeklini çizdim.Onu da keserek çıkardım.Böylece dağın ön ve arka yüzünü hazırlamış oldum.

Kolinin yanlarından yolu yapmak için uzun bir karton parçası kestim.
Ortasına yakın iki yerinden katlayarak, yolun eğimini ayarladım.
Yol, dağların arasına koyduğumda görünmemeliydi.
Sağlam bir yol olması için iki ucunun da yere değmesine dikkat ederek fazlalıkları kestim.
Yolu koli bantlarıyla üstten ve alttan dağlara sabitledim.


Arabayı elimle tutarak içinden geçirebileceğim büyüklükte tüneller çizdim.
Tünelleri kestikten sonra oğlumla birlikte dağların iki tarafını da parmak boyası ve fırça yardımıyla boyadık.Yol çizgilerini de unutmadık.

İşte sonuç. :)


Keyifli sürüşler dilerim.
Sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder