26 Haziran 2014 Perşembe

Bahçede sanat


Gemi ve ev olarak kullandığımız kartonu, biraz da farklı bir amaçla kullandık.
Özgürce resim yapabilecekleri büyük alanlar, çocukları her zaman cezbediyor.


Kartonun boş kalan tarafına bant yardımıyla parşömen kağıtları yapıştırdım.Büyük boyutta herhangi bir kağıt olabilir.
Hatta kağıt dolduğunda,çıkarıp direkt kartona resim yaparak devam edebilirler. ;)

Elimizde guvaş boya vardı.Onu kullandık.Bir arkadaşımdan ödünç aldığım büyük fırçayı kızım kullandı.Oğlum için ben bir fırça hazırladım.Kısa parçalar halinde kestiğim yünleri,bir ağaç dalının ucuna sıkıca bağladım.
Guvaş boya kutusunun içinde, sabit durması için boya şişelerini yerleştirdikleri,içi oyuk plastikler var.Onların içine boyaları döktüm.İkisine ayrı kaplarda boya vermem iyi oldu.Boyaları dikkatlice,karıştırmadan kullanan kızım ve tüm renklere fırçasını batırıp çıkaran oğlum, renk seçimlerini kendileri yaptılar.


Oğlum fırça yerine biraz da sünger denedi.Daha çok boya sürebildiği için süngerle boyamak hoşuna gitti.


Tüm sanatçı miniklere sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder