18 Haziran 2014 Çarşamba

Süt kutusundan tren,ev ve kayık


Oğlumdan her gün bir oyuncak talebi geliyor.Onun talepleri doğrultusunda ben de ambalaj atıklarından, onun talep ettiği oyuncakları nasıl yaparım diye düşünmeye koyuluyorum.Kendimi geri dönüşüm seri oyuncak üreticisi gibi hissetmeye başladım. :)


Çocuklar uyurken,gece yaptığım bu oyuncakları, sabah ellerine aldılar ve gün boyu arkadaşlarıyla birlikte oynadılar.Hatta korsan kayığımız suya girmeden karada bayağı yol aldı. :)

Kayık ve evi anlatmama gerek yok sanırım.Evin arka tarafını tamamen açarak büyük bir kapı yaptım.Ön taraftaki pencereler ve kapı da açılıp kapanabilir şekilde.Bacasından pamuk dumanlar yükseliyor.

Tren için kutuların birbirine değen taraflarına birer delik açtım.Kalın bir ip geçirerek,iki tarafından düğümledim.Böylece vagonlar birbirine bağlanmış oldu.Mavi kapak ve çöp şiş çubuklarıyla tekerlek yaptım.Kapaklarımız bütün vagonlara yetmedi ama çocuklar bu eksiği fark etmedi bile.Yapmak isteyenler her vagon için dört plastik kapak biriktirebilir şimdiden. ;)

Anne-babalara fikir,çocuklara eğlenceli oyun olsun.
Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder