1 Haziran 2014 Pazar

Fincan kutusundan elbise dolabı


Kızım uzun zamandır şu yeni çıkan Barbie elbise dolabından istiyordu.Derken, atmadığım kahve fincanı takımının kutusu elime geçti.Bu kutuda, elbise dolabı olma potansiyeli gördüm.


Kutunun içinde bölmeleri oluşturan kartonları, silikon tabancası yardımıyla kutuya sabitledim.Hızlı kuruma özelliği ve sağlam olmasından dolayı ben silikonu seçtim.Kartonu birbirine yapıştıracak herhangi bir yapıştırıcı malzeme de kullanılabilir.

Önce rafları,ardından orta kısmı yapıştırdım.
Orta bölümü yapıştırmadan önce,İki adet tahta şiş çubuğunu, enine sığacak uzunlukta ayarladım.İki çubuğu birleştirip etrafına pembe kurdele doladım.Kurdelenin uçlarını silikonla yapıştırdım.
Fotoğrafta görünen iki katlı kartonların iç taraflarına delgeçle açtığım deliklere silikon damlattım.Çubukları deliklere geçirerek sabitledim.

Şönillerden (tüylü faaliyet telleri) elbise askısı yaptım.Her şönili ortasından kestim.Askı şeklini verirken, karga burunla uçlarını kıvırarak sıkıştırdım ki elimize batmasın.

Akşam çocuklar yattıktan sonra hazırladığım dolabın içine fotoğraftaki gibi Barbie eşyalarını yerleştirdim.Sabah kızıma çok güzel bir sürpriz oldu. :)
Dolabın düzenini hemen değiştirdi.Uzun elbiseler için kısa olan dolaba sadece kısa kıyafetleri asmıştım.Kızım uzun elbiseleri de bellerinden askılara geçirerek dolaba yerleştirmiş.

Kızım yeni dolabıyla oynadıkça, yüzümdeki kocaman gülümsemeye engel olamıyorum. :)

Anne-babalara fikir, çocuklara sürpriz olsun.
Sevgiyle kalın...

4 yorum:

  1. Çok güzel olmuş :) mağzadakinden daha değerli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Gerçekten çocuklar benim yaptıklarımla,hazır aldıklarımdan daha uzun süre oynuyorlar.Anneleri yaptığı için de daha değerli oluyor. :)

      Sil