9 Haziran 2014 Pazartesi

Halka atma oyunu


Bu oyun için bolca maden suyu içip gazete okumanız gerekiyor. :)
Kızım bu oyunu oynarken,hem el becerilerini geliştirmeye yardımcı,hem de sabretmeyi öğreten bir oyun  olduğunu fark ettim.

Nasıl hazırladım:
1. İkiye katlanmış gazete kağıdını ortasından yırttım.
2. Yarım gazete kağıdını rulo yaptım.
3. Daire şekline getirerek etrafına koli bandı sardım.
4. Oyun için hazır halkalar.


Bu oyunu ilk defa oynayan kızıma, halkaları frizbi atar gibi atmayı öğrettim.Maden suyu şişelerini sıraladık.Amacımız halkaları şişelere geçirmekti.Şişelerin bir metre kadar uzağında bir çizgi çizerek duraca<ğı yeri belirledik.
İlk birkaç denemede başarısız olsa da, azimle tekrar tekrar denedi.Başarılı olduğu her atıştan sonra mutluluk çığlıkları attı.Biz de oturduğumuz yerden başarılı atışlarını saydık.
Sonra dönüşümlü olarak atarak da oynadık.
Oyunu 3 gün üst üste oynamaktan sıkılmadı.

Anne-babalara fikir, çocuklarla birlikte tüm aileye eğlence olması dileğiyle..
Sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder