9 Aralık 2014 Salı

Ayran şişesi ve tuvalet kağıdı rulosundan KARDAN ADAMLAR



Bulunduğumuz şehre kar yağmadığı için gerçek kardan adamlar yapamayınca,en azından faaliyet olarak yapalım dedik.


Bir işe yarar diye sakladığım ayran şişesinin tepesine Biscolata kutusunu geçirince şapka gibi oldu.İlk iş kutuyu siyah el işi kağıdıyla kapladım.Şapkanın siperi için siyah karton kullandım.Kutuyu kartona kapatarak daire çizdim.Siperi iki parmak kalınlığında olsun istedim.Çizdiğim dairenin iki parmak dışından bir daire çizerek kestim.Ortadaki dairenin içini de keserek çıkardım ve kutuya bantlayarak sabitledim.Şişenin kapağına silikon sıkarak şapkayı taktım.

Gözleri ve ağzını kızım keçeli kalemle çizdi.Burnu için turuncu el işi kağıdı kullandık.Burnunu ve düğmeleri sabitlemek için yine silikon tabancasını kullandım.
Bir kumaş parçası keserek atkı yaptık.
Son olarak siyah kartondan kollarını keserek şişeye yapıştırdık.


Tuvalet kağıdı rulosunu beyaz kağıtla kaplayarak bantla sabitledim.
Küçük gelen bir çorabı tepesine geçirdim.Uzun kalan kısmı kesip çıkardım.Tepeden iple bağladım ve uçlarını keserek püskül görünümü elde ettim.
Çorabın artan kısmından uzun bir parça keserek atkı yaptım.
Bu, oğlumun kardan adamı olduğu için suratını o yaptı.3 adat oynar göz yapıştırmak istedi.Canavar kardan adam oldu. :) Ağzını ve burnunu çizdi.
Düğmeleri silikonla birlikte yapıştırdık.

Çocukların iki yeni oyuncağı oldu. :)

Eğlenceli faaliyetler dilerim.
Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder