27 Aralık 2014 Cumartesi

Renk Değiştiren Trafik Lambası


Oyuncak arabalar için bir trafik lambası yapalım ama ışıklarını dilediğimiz gibi açıp kapatalım istedik.Lambamızı tuvalet kağıdı rulosu ve şurup kutusundan dönüştürdük.

Şurup kutusunun üst kısmını, tuvalet kağıdı rulosunun boyundan 1 cm daha kısa kalacak şekilde kesip çıkardım.Ön yüzüne 1TL'lik metal para yardımıyla alt alta 3 daire çizdim.Dairelerin içlerini keserek çıkardım.Ön yüzü akrilik boya ile siyaha boyadık.

Tuvalet kağıdı rulosunu kutunun içine koyarak,dairelerin alt ve üst noktalarını rulonun üzerine işaretledim.Ruloyu çıkararak fotoğraftaki gibi boyadım.


Ruloyu kolay döndürebilmek için üstüne kartondan bir kapak yaptım.Kapağın ortasına bıçakla bir kesik açtım.Uzun,dikdörtgen bir karton parçasını ikiye katlayarak,uçlarını kapaktan geçirdim.Arkasından uçları iki yana açarak kapağa yapıştırdım.
Kapağı yapıştırmak için beyaz tutkal kullandım.

Eğlenceli oyunlar dilerim.
Sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder