14 Temmuz 2014 Pazartesi

Deniz makarnasından atlar



Kızım yatmadan önce "Keşke bir atım olsaydı..." deyince, o gece çocuklara birer at yapmanın zamanının geldiğini düşündüm.Uzun zamandır kullanılmadan bir kenarda duran deniz makarnaları bu atlar için en uygun malzemelerdi.


Atların burunlarını kıvırarak kurdele ve kalın iple bağladım.Küçük bir tutma yeri de yaptım.
Yeleleri için yünler kullandım.Baş kısmına bağladım.
Gözlerini düğmeden yaptım.Çuvaldızla iki taraflı bir delik açarak makarnanın içinden uzunca bir ip geçirdim.İpin iki ucuna düzmeleri dikerek sıkıca tutturdum.


Sabah atları gördüklerinde çok şaşırdılar ve sevinçten havalara uçtular.
Ek olarak kuyruk istediler.Kuyruk için yine yün kullandım.Makarnanın ucuna dolayarak bağlamak yeterli oldu.
Atlarımız hem karada,hem suda koşturabiliyorlar. ;)
Eğlenceli oyunlar dilerim.
Sevgiyle kalın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder