23 Temmuz 2014 Çarşamba

Kağıt havlu rulosundan roket


Artık geri dönüşüm projelerimize çocuklar karar veriyorlar.Oğlum eline geçen kağıt havlu rulosundan bir roket yapmamı istedi.Roketin yapım aşamalarını en pratik şekilde ve hızlıca nasıl yapacağımı düşünmek de bana kaldı tabii. :)
Roketin kanatlarını takarak işe başladım.Bunun için üçgen şeklinde kestiğim kartonu iki yerinden,rulonun genişliği kadar aralıklı kestim.Bu işlemin amacı,kartonu ruloya takabilmek.


Kartonu takınca altta fazlalık kaldı.İyice içeri itebilmek için rulonun iki yanını biraz kestim.Böylece (ilk fotoğraftaki gibi) rulo ve karton aynı hizada oldu.
Şeritler halinde yırttığım krapon kağıtlarını rulonun içine uhu ile yapıştırarak ateşleme efektini yaptım.
Roketin burnu için plastik dondurma kapağını uhu ile ruloya yapıştırdım.


Roketimiz günlerdir arkasından alevler saçarak evde uçuyor. :)

Sevgiyle kalın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder