23 Temmuz 2014 Çarşamba

Deterjan kutusundan çanta


Hemen hemen her sabah bir faaliyet yapıyoruz.Bize katılan komşularımız da bu faaliyetlerden büyük zevk alıyorlar.En son deterjan kutularından evler yapmıştık.12 yaşındaki tatlı komşumuz elindeki deterjan kutusuyla farklı bir şey yapmak istediğini söyledi.Bir süre kutuyu inceledikten sonra çanta yapma fikrini attı ortaya.Neden olmasın dedim ve başladık çalışmaya.


Ben kutuyu boydan boya maket bıçağıyla keserken, o da 2 adet A4 kağıdını sulu boya ile dilediği gibi boyadı.Bu kağıtları kutunun iki yanına şekilli keserek yapıştırdık.Kutunun kapağını çıkararak ağız kısmını da kesmiştim.Kutunun ağzı görünmesin diye iki tarafına birer delik açarak iki yemeni parçasını ayrı ayrı iğne iplikle kutuya sabitledim.Çok sıkı olmayacak şekilde büyük bir fiyonk şeklinde bağladım.
Renkli,şık ve sağlam bir çanta oldu.
Sahibi çantasını evine götürmeden önce birkaç fotoğrafını çektim.Fikir olsun. ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder