26 Temmuz 2014 Cumartesi

Leğende eğlenceli sanat



Küçük boyutta benzer bir etkinlik görmüştüm.Biz bunu biraz daha büyük boyutta yaparsak daha eğlenceli olabilir diye düşündüm.
Leğenin içine parşömen kağıdı yerleştirdim.Parmak boyası ve bir misket çıkardım.
Misketi önce boyaya batırmasını istedim oğlumdan.Sonra da leğenin içine atmasını.


Eğlenceli kısım asıl bundan sonra başladı.Leğeni iki yanından tutup misket leğenin içinde yuvarlanacak şekilde hareket ettirmesini söyledim.
Misketin kağıt üzerinde bıraktığı izleri görmek,her seferinde leğenin içinden alıp boyaya batırmak ve tekrar leğene atmak ayrı zevk verdi oğluma.İşlemlerin sırasını karıştırdığında hatırlattım ve tamamını tek başına yaptı.


Parmaklarına bulaşan boyaları da ara sıra kağıda bastırdı.Son olarak eline eski bir diş fırçası alarak birkaç fırça darbesi ekledi ve resmini tamamladı.


Minik sanatkarlara iyi eğlenceler dilerim. :)
Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder