20 Ocak 2015 Salı

Çocuklara Mini Anket



Kızım 4 yaşındayken ona bir mini anket hazırlamıştım.Kağıda soruları yazdım ve ona tek tek sordum.Aynen cevapladığı gibi, aramızda geçen diyaloglar dahil kağıda geçirdim.

Anlayamadığı soruları, onun anlayacağı şekilde değiştirerek sordum.Örneğin büyüyünce ne olmak istediğini sorduğumda, bir meslek söylemesi gerektiğini anlamadı."Ne iş yapmak isterdin?" şeklinde soruyu değiştirdim.
Kağıda kızımın adını ve anketi yaptığımız tarihi yazdım.
Anket, onun yaptığı bir resimle sonlandı.
Güzel bir hatıra oldu.Anket elime geçtikçe, okuyup gülümsüyorum,duygulanıyorum.

Çocuğunu daha iyi tanımak isteyenler veya sadece anı olarak kalsın diye düşünenler için soruları sizlerle paylaşmak istedim.Aklınıza gelen farklı soruları ekleyebilirsiniz.
İşte mini anketimiz:

En sevdiğin renk:

En çok sevdiğin yemek:

En çok sevdiğin oyun:

En çok sevdiğin çizgi film:

En çok sevdiğin arkadaşın:

Giymeyi en çok sevdiğin kıyafetin:

En sevdiğin hayvan:

En sevdiğin kitap:

En çok sevdiğin oyuncak:

En çok sevdiğin şarkı:

En sevdiğin meyve:

En çok sevdiğin içecek:

En çok sevdiğin etkinlik hangisi?

Hava nasıl olduğunda mutlu olursun?

Büyüdüğünde ne olmak istersin?

Seni en çok kızdıran şey ne?

Sevdiğin bir insanla ne yapmak istersin?

Seni en çok kim mutlu ediyor? Neden?

Bana mutlu bir resim çizer misin?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder