14 Nisan 2015 Salı

Salata Kurutucu İle Sanat




Salata kurutucu ile farklı bir sanat çalışması yaptık.Sanırım çocuklar için en eğlenceli kısmı kurutucuyu çevirerek döndürmekti.Döndürerek eğlenirken, bir yandan da kağıdın üzerindeki boyalara ne olacağını merak ettiler.

Hazırlıklar ve Yapılışı:

1. Salata kurutucusunun içine bir gazete sayfası yerleştirdim.
2. Gazetenin dışarıya taşan uçlarını kestim.
3. Kurutucunun içindeki süzgeci bir kağıdın üstüne koyarak etrafını çizdim.
4. Çizdiğim daireyi kestim.
5. Kurutucunun içine önce gazeteyi, sonra kağıdı yerleştirdim.


6. Kağıda farklı renklerde boyalar damlattık.(Akrilik boyayı az miktarda sulandırarak bu iş için en uygun boyayı hazırlayabilirsiniz.Sulu boya veya diğer akıcı boyaları da sulandırarak kullanabilirsiniz.)


Kurutucunun kapağını kapattık ve boyaları kurutmak için hızlı hızlı çevirdik.


İşte sonuç! ;)

Eğlenceli sanat çalışmaları dilerim.
Sevgiyle kalın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder