24 Nisan 2014 Perşembe

Barbie için çoraptan elbise ve bluz yapımı


Artık küçük gelen,altları aşınmış bir çift çorabımız vardı.Atmaya kıyamadım.Sonunda Barbie elbisesi ve bluzuna dönüştürdüm.


Elbise yapacağım çoraba, üstteki kalın lastiğin bitimine denk gelen çizgide,sağ ve sol taraftan iki küçük kesik attım.Bu iki kesik,bebeğin kollarının geçeceği büyüklükte delikleri oluşturacak.
Parmak ucunu kestim.
Çorabı bebeğe giydirerek arkasını çevirdim.Topuk kısmını içeriye kıvırıp bebeğin üzerine oturacak şekilde çorabı diktim.
Arkadan daha düzgün bir görüntüsü olsun istiyorsanız,çorabı ters çevirerek dikip fazlalığı kesebilirsiniz.


Diğer çorabı topuğunun hemen üstünden başlayıp önündeki deseni takip ederek kestim.Bebeğe giydirdiğimde bel kısmı bol geldiği için onu da arkasından diktim ve bebeğin vücuduna oturmasını sağladım.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder