18 Nisan 2014 Cuma

İlk düğme dikme deneyimi (65 aylık)


Uzun zamandır kızımın eline iğne iplik vermeyi düşünüyordum.Bir yandan da iğne eline batar korkusuyla düşüncemi hayata geçiremiyordum.
Kızımın çok farklı bir faaliyet yapmamızı istemesi üzerine,bir anlık karar vererek malzemeleri çıkardım.
Bir parça kumaş,iğne,iplik ve iki büyük düğme.
İlk düğmeyi dikerken,ben kumaş ve düğmeyi tuttum,o dikti.İğneyi hangi yönde,nasıl batıracağını,nasıl düğüm atacağını tek tek anlattım.
İkinci düğmede daha çok kendisi yaptı.
Bu ilk başarısı ona büyük mutluluk verdi. :)

İğne eline batar korkusu yaşayanlar plastik yün iğnesi ile eva kartonu,yün örgü parçası,çuval parçası...vb kullanabilirler.

İğne batması halinde :
Önce parmağını biraz sıkarak kanı dışarı akıtın.Oksijenli su sürün.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder