16 Nisan 2014 Çarşamba

Barbie kanatlandırma operasyonu


Evde çeşit çeşit barbie bebekleriniz olabilir.Buna rağmen, kızınız reklamını gördüğü kanatlı olanlarından istiyordur.Bu isteğini yerine getirmek için iki seçeneğiniz var:
1.İstediği bebeği para verip almak.
2.Evdeki bebeklere kanat takmak.

Eğer ikinci seçenek size daha mantıklı veya daha ekonomik görünüyorsa,küçük çaplı bir barbie kanatlandırma operasyonu yapmaya hazırsınız demektir. :)

Bizim kanatlandırma operasyonunda kullandığımızdan farklı olarak,mat ve simli eva kartonlarını kullanarak,daha büyük ve parlak kanatlar yapabilirsiniz. ;)
Şimdi gelelim bizim kanatlandırma operasyonumuza:


Fotoğrafta gördüğünüz kanatları, bir buçuk litrelik,şeffaf yoğurt kapaklarından yaptık.İki plastik kapaktan birine, çizebildiğim en büyük kalp şekillerini çizdim.Makasla keserek çıkardım.Kalp şeklinde kestiğim plastiği diğer kapağın üstüne koyarak,aynı boyuttaki kalp şeklini ikinci kapağa da çizmiş oldum.Onu da keserek çıkardım.
Elimizde sadece akrilik boya vardı.(Plastik yüzeye özel çıkmayan kalemleri kullanarak desenler yapabilir,simli yapıştırıcılarla parlaklık verebilirsiniz.)Renkleri karıştırarak,kızımın istediği renkleri buldum.Kanatları kendisi boyamak istedi.Bu bölüme ben hiç karışmadım.
Kurumalarını bekledikten sonra kanatları, seçtiği bebeğin sırtına bantla yapıştırdık.Kendi yaptığı kanatları öyle çok sevdi ki, orjinal kanatlı bebeğinden daha fazla bu bebeğiyle oynadı. :)
Bebeğe elbise giydirecekseniz,kanatları daha sağlam tutturmak için,bandı bebeğin önünden çapraz olarak geçirebilirsiniz.

Sevgiler...

2 yorum: